preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
Naš logo

Raspored zvona

SELFIE 2021-2022

Tehnička podrška

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

 

MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Linkovi
Lista linkova je prazna
RASPORED SATI

JELOVNIK

PRIJEVOZ PUTNIKA

Školski kalendar

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
istraživački zadatci - Znamenitosti - Thinglink
Autor: ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, 13. 5. 2022.

Hrvatski jezik - istraživački zadatci. 

OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta.

– ovladava osnovnim tehnikama pretraživanja interneta i knjižničnih kataloga

– izdvaja ključne riječi i piše kratke bilješke

– prepričava tekst služeći se bilješkama

– objašnjava nepoznate riječi na temelju vođenoga razgovora i zaključivanja iz konteksta

OŠ HJ C.5.2 Učenik opisuje značenje popularnokulturnih tekstova u kontekstu svakodnevnoga života.

– uočava vezu teksta i svijeta koji ga okružuje


Radite u skupinama i na svako pitanje odgovorite u desetak rečenica. 
Koju bi državu ti rado posjetio/posjetila?

Navedi nekoliko znamenitosti kulturno-povijesne baštine te države.

Navedi prirodne ljepote na kojima bi se volio/voljela fotografirati.

Pogledaj sljedeću interaktivnu kartu.

Navedi nekoliko znamenitosti kulturno-povijesne baštine gradova u kojima si bio/bila ili onih gradova koje bi želio/željela posjetiti.

Koliko je od tebe udaljen grad koji bi sljedeći posjetio/posjetila?







[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju