preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
Naš logo

Raspored zvona

SELFIE 2021-2022

Tehnička podrška

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

 

MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

RASPORED SATI

JELOVNIK

PRIJEVOZ PUTNIKA

Školski kalendar

 

Glazbeni kutak

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica poduzetništva
Autor: TOMISLAV PAVLOVIĆ, 21. 10. 2015.

U srijedu, 21. listopada održana je radionica Izvanučionička nastava kao oblik poduzetništva, kao jedna od diseminacijskih aktivnosti projekta KA1 Osnovne škole Ludina, a u sklopu sjednice Učiteljskog vijeća.


Aktivnim sudjelovanjem djelatnika škole, ravnateljice, 25 učitelja, stručnih suradnika i pomagača u nastavi, obrađene su tri nastavne jedinice iz dva Modula novog kurikularnog područja poduzetništva, koje se provodi u Osnovnoj školi Ludina kroz izvannastavnu aktivnost Mladi poduzetnik.

Tajnica i računovotkinja škole upoznale su na samom početku sudionike s pravnim okvirom  organizacije svih oblika izvanučioničke nastave.

 

Kao uvod u radionički dio učiteljica geografije i povijesti Branka Tomazetić govorila je o definiciji, strukturi i oblicima izvanučioničke nastave. Dinko Husadžić, učitelj hrvatskog jezika, upoznao je nazočne s pojmom i definicijom poduzetništva u različitim strukturama društva i školstva.

Tijekom prve jedinice Putujemo! učitelj engleskog jezika Tomislav Pavlović govorio je o načinima uključivanja poduzetništva u redovitu nastavu, a sudionici su razradili aktivnosti učitelja i učenika i ishode učenja koje su potom povezali s telefonskim razgovorom između „učenika“ i djelatnika putničke agencije.

Zadaci procjene troškova organizacije izleta ili ekskurzije postavljeni su u drugom dijelu radionice. Sudionici su i u ovom dijelu pokazali izniman interes i napravili grafički prikaz omjera udjela pojedinih kategorija troškova u ukupnom trošku organizacije ekskurzije učenika sedmog razreda.

U posljednjem dijelu radionice, prikazan je model pisma zamolbe sponzorima, koji su sudionici prilagodili potrebama škole i dobili ideje o metodama, aktivnostima i ishodima učenja za učenike integracijom u svoje nastavne predmete.

Zainteresiranost sudionika trajala je do samog završetka radionice, a fotografije sa same radionice i rezultati dobiveni po završetku bit će iskorišteni za poučavanje poduzetništva u sljedećim generacijama učenika naše škole.

Tomislav Pavlović





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


Raspored dovoza i odvoza učenika


preskoči na navigaciju