preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
Naš logo

Raspored zvona

SELFIE 2021-2022

Tehnička podrška

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

 

MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

RASPORED SATI

JELOVNIK

PRIJEVOZ PUTNIKA

Školski kalendar

 

Glazbeni kutak

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Koliko litara vode stane u jedan metar kubni?
Autor: Damir Belavić, 15. 6. 2015.

Što je to jedan metar kubni? Koliko litara vode stane u jedan metar kubni? Što su to prostorne i plošne dijagonale? Što je visina piramide?

Puno je to matematičkih pitanja koja traže odgovore. Odgovori su naizgled jednostavni, ali često ostanu samo izrečeni i lako se zaborave. Svi ti pojmovi se kroz crtež malo bolje vide i  zapamte. Ali bilo bi dobro imati metar kubni, piramidu ili kvadar u koji učenik može ući, vidjeti i osjetiti ga kako bi mu to ostalo trajno u sjećanju.

Zbog toga je nekolicina učenika OŠ Ludina iz 8. razreda i učenika iz izvannastavne skupine mali modelari uz učitelje Darka Brnadu (tehnička kultura) i Damira Belavića (matematika) krenula početkom lipnja u izradu geometrijskih tijela.


Moramo napomenuti da je od velike pomoći bio i naš domar Josip Pirša koji nam je ustupio svoj alat na korištenje i pomogao nekim savjetima iz svog bogatog radnog iskustva.

Cilj je bio izraditi razna geometrijska tijela od drveta te ih postaviti  u dvorištu škole i tako olakšati razumijevanje gradiva geometrije povezujući znanje matematike sa znanjem tehničke kulture.

Učenici su dobili potreban materijal, podijelili se u skupine te krenuli u izradu geometrijskih tijela.  Uz napomenu da dimenzije moraju biti baš takve i da moraju voditi računa o uštedi materijala.

Učitelji su pomagali savjetima, vodili učenike i povremeno pomagali kod rukovanja alatima.

Bilo je tu pregršt situacija za učenje. Ako se radi jedan metar kubni onda ne mogu sve letve biti izrezane duljine 1 m, jer se mora voditi računa o debljini letve te kako naći prikladan kut za rezanje vrha piramide i još puno drugih tehničkih stvari.

No kroz samo nekoliko sati praktičnog rada učenici su uspjeli stvoriti nešto lijepo što će ostati budućim generacijama na korištenje.

Dokaz da u našim školama nedostaje praktičnog rada rukama su njihove rečenice. Da je bar više ovakvih sati. Uživali smo radeći ovo. Kad ćemo ovo ponoviti? I još puno sličnih rečenica smo čuli od učenika koji su sudjelovali u izradi ovih geometrijskih tijela. Nadamo se da je ovo samo početak jednog matematičkog parka i uređenja naše vanjske učionice.

Još jednom veliko hvala svim osmašima koji su sudjelovali u projektu. HVALA!

Kako je bilo možete pogledati u nekoliko slika ispod i više u galeriji.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


Raspored dovoza i odvoza učenika


preskoči na navigaciju