« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 6. razreda naše škole obilježili su Svjetski dan voda u petak 24.3. tijekom blok-sata redovite nastave. Učenici su izvodili praktične radove dokazivanja površinske napetosti i kapilarnosti, te izvodili zaključke. Također, učili su o problemima nestašice vode u svijetu i zagađenju voda putem listića koje su rješavali u skupinama i izvještavali o saznanjima i zaključcima.
Nekoliko učenica 6. razreda, pripadnice skupine Ekolozi bile su na terenskoj nastavi u Okolima gdje su fotografirale, prepoznavale i imenovale organizme koji žive u i uz vode stajaćice. Učenice su uočile problem krupnog otpada koji su pronašle, te će napisati izvješće lokalnoj zajednici s prijedlogom o njegovoj sanaciji.
Učenici 6. razreda naše škole obilježili su Svjetski dan voda u petak 24.3. tijekom blok-sata redovite nastave. Učenici su izvodili praktične radove dokazivanja površinske napetosti i kapilarnosti, te izvodili zaključke. Također, učili su o problemima nestašice vode u svijetu i zagađenju voda putem listića koje su rješavali u skupinama i izvještavali o saznanjima i zaključcima.
Nekoliko učenica 6. razreda, pripadnice skupine Ekolozi bile su na terenskoj nastavi u Okolima gdje su fotografirale, prepoznavale i imenovale organizme koji žive u i uz vode stajaćice. Učenice su uočile problem krupnog otpada koji su pronašle, te će napisati izvješće lokalnoj zajednici s prijedlogom o njegovoj sanaciji.
Zanimljivo je bilo to što su pronašle znakove prisutnosti dabra na drveću, kao i dabrovu nastambu.