Aktivnostima edukacija učitelja završen je projekt “Klub ideja 2023./2024.” te je napravljena evaluacija svih održanih aktivnosti.
Tim za kvalitetu na svojem je sastanku napravio detaljnu analizu projektnih aktivnosti. Sve su planirane aktivnosti završene, a sam je projekt donio značajnu korist kako za učenike tako i za učitelje škole.
U okviru projekta održane su sljedeće aktivnosti:
U siječnju 2024. bilo je upoznavanje s aktivnostima projekta (Učiteljsko vijeće, prvi sastanak Kluba Ideja).
Izrađena je i provedena anketa među učenicima 5 zemalja o poimanju moderne učionice i opremljenosti (darovitost u stranom jeziku).
Opis aktivnosti: Škole koje su bile projektni partneri u prošlim godinama, pružile su uvodno istraživanje na temu kako različiti učenici iz Europe poimaju ideju moderne učionice, od izgleda, radnih stanica, kutaka i opreme, preko materijala i digitalne opreme. Anketa je sadržavala sva područja, a sastavljanje pitanja i prevođenje na engleski jezik osmišljeno je i provedeno tijekom tri radionice s učenicima.

U veljači 2024. Napravljen je redizajn učionice za moderno učenje (matematičko, likovno, tehničko i informatičko područje)
Opis aktivnosti: Učenici su, svatko prema svojem području darovitosti, uz vođenje mentora i prema rezultatima ankete, osmislili idejno rješenje dizajna učionice po sljedećim područjima: nacrt, tlocrt te maketa učionice (matematičko i tehničko područje), estetsko uređenje interijera korištenjem grafičkih tableta (likovno područje), osmišljavanje potrebne IKT opreme i potrebnih aplikacija i društvenih igara s prijedlogom uporabe (informatičko područje).
U ožujku 2024. godine održana je Aktivnost 3 – Radionica socijalnih vještina s naglaskom na otpornost i ustrajnost učenika – za učenike i učitelje, organizirana od strane vanjskih stručnjaka.
Opis aktivnosti: Vanjski stručnjaci su u okviru dvije radionice približili učenicima važnost ustrajnosti u svladavanju novih vještina i usvajanju novih znanja na najvišoj razini, kako bi se potencijalna darovitost pretvorila u stečenu i primijenjenu. Učiteljima su radionice pomogle na način da su novim metodama poučavanja podigli razinu otpornosti kod učenika, naročito otpornosti prema neuspjehu i otpornosti prema stresorima uopće.
U travnju 2024. u Aktivnosti 4 – Izrađen je katalog promotivnog tipa za promociju nove redizajnirane učionice (jezično-komunikacijsko i likovno područje)
Opis aktivnosti: Učenici su uz pomoć mentorice izradili katalog promotivnog karaktera za novu redizajniranu učionicu. Interaktivni katalog prezentira sastavnice moderne učionice kroz opisne tekstove pojedinih radnih stanica i kutaka. Katalog je namijenjen prezentiranju projekta i idejnog rješenja.
U svibnju 2024. Održana je Aktivnost 5 – Izrada i korištenje glazbenog kutka (umjetničko područje – glazbeno područje).
Opis aktivnosti: Učenici su uz vođenje mentorice radili na osmišljavanju nove skladbe uz korištenje novoopremljenog glazbenog kutka moderne učionice. Uz potporu učiteljice glazbene kulture učenici su izradili novu skladbu za ksilofon i gitaru uz zapisivanje notnog zapisa same skladbe.
U lipnju 2024. je održana Aktivnost 6. – Izrađen je katalog vježbi za rad u aktivnom kutku (očuvanje tjelesnog i mentalnog zdravlja).
Opis aktivnosti: Učenici su zajedno s mentoricom izradili popis vježbi koje je moguće napraviti u razredu korištenjem opreme poput bučica, traka za vježbanje, lopti i ostale opreme za vježbanje u aktivnom kutu moderne učionice.
https://www.canva.com/design/DAGIj4w0fvg/_-pq2eLPTvliyXcPQNNf2Q/edit
Aktivnosti diseminacije projekta – lokalna zajednica, mediji – Prilikom predstavljanja projekta te po završetku, javnost je upoznata s ciljevima projekta kao i s rezultatima. Organizacijom izložbi i otvorenim vratima nove učionice predstavljen je put i tim učenika koji je surađivao u ovom projektu.
-
Dan sjećanja na žrtve grada Vukovara i domovinskog rata
U petak 15.11.2024. učenici naše škole su obilježili Dan sjećanja na žrtve grada Vukovara i domovinskog rata. Čitali su tekstove i pjesme o gradu Vukovaru. Gledali su televizijske isječke i kratke dokumentarne filmove o gradu Vukovaru primjerene njihovom uzrastu. Oblikovali su i crtali simbole grada Vukovara. Sudjelovali su u paljenju lampaša te dostojanstveno iskazali poštovanje…
-
Predbožićno druženje i radionica u PO Katoličko Selišće
U srijedu, 10. prosinca 2025., u našem područnom odjelu održano je predbožićno druženje i likovna radionica na kojoj su sudjelovali učenici i roditelji. Tijekom radionice izrađivani su ukrasi za božićnu jelku. Zajedničkim trudom i kreativnošću izrađeno je puno zanimljivih i lijepih zvončića i anđela. Uz zvuke božićne glazbe, pjesmu i razgovor, atmosfera je bila ispunjena…
-
Večer matematike 2025. – zabava, izazovi i puni hodnici znatiželje
U četvrtak, 4. prosinca 2025., u našoj je školi tradicionalno održana Večer matematike, popularna manifestacija koja se već godinama provodi u školama diljem Hrvatske. Riječ je o nizu interaktivnih aktivnosti kroz koje učenici otkrivaju zabavnu i kreativnu stranu matematike te razvijaju pozitivan stav prema ovom važnom području. Naša je škola i ove godine okupila veliki…
-
Međunarodni dan izumitelja – 9. studenoga
Međunarodni dan izumitelja obilježava se 9. studenoga, na dan rođenja američke glumice i izumiteljice Hedy Lamarr, s ciljem isticanja važnosti kreativnosti i inovacija u društvu. Ovaj dan potiče jačanje vjere u vlastite ideje, podsjeća na često zaboravljene izumitelje te potiče stvaranje boljih uvjeta za današnje inovatore. U Osnovnoj školi Ludina obilježavanje je provedeno sa učenicima 7. i 8. razreda pod vodstvom učiteljice fizike Jasmine Vlašić. Ovogodišnja tema bila je posvećena hrvatskim izumiteljima i njihovim doprinosima znanosti i tehnici. Učenici su se posebno usmjerili na život i rad Nikole Tesle, Fausta Vrančića i Slavoljuba Penkale -velikana čiji su izumi, poput izmjenične struje, padobrana i mehaničke olovke, obilježili svjetsku povijest. Izradili su makete njihovih najpoznatijih izuma te maketu rodne kuće Nikole Tesle u Smiljanu, koja danas djeluje kao muzej posvećen njegovom stvaralaštvu. Na školskom panou postavljeni su portreti hrvatskih izumitelja crtani olovkom, popraćeni najvažnijim podatcima o njihovu životu i radu. Na taj su način učenici povezali kreativnost, znanje i tehničke vještine – upravo ono što izumiteljstvo predstavlja. Jasmina Vlašić







