PROJEKT KA2
TRAJANJE 2020. – 2022.
KIDS IN CLOUDS
“Djeca u oblacima” interdisciplinarni je projekt čiji je cilj upoznati djecu s uslugama temeljenim na oblaku već u prvom razredu osnovne škole. Njegov je glavni cilj isporučiti dobro zaokružen, koristan i prenosiv obrazovni program u računarstvu u oblaku kroz razvoj obrazovnih modula za nastavnike i učenike, prilagodbu sadržaja i metode prema predviđenim potrebama ciljnih skupina, stvaranje didaktičkih alata i proizvodnje te preporuke o inovativnim pristupima obrazovanju. Ovo je projekt dizajniran da odgovori na izazove suvremenog obrazovnog sustava i izazovne potrebe tržišta, pružajući cjelovito i fleksibilno obrazovanje za računalstvo u oblaku za podizanje svijesti.
Usluge zasnovane na oblaku brzo rastu u globalnoj i europskoj ekonomiji. S porastom 5G tehnologije, ne samo pohrana već i sva obrada podataka i njihova primjena usluge će se kretati u oblaku. Očekuje se da će ova promjena nastupiti u sljedećih 10 godina. Prelazak na okruženje temeljeno na oblaku izuzetno će utjecati na naš rad okruženja, kao i općenito na način na koji svakodnevno koristimo ICT rješenja.
Ustanovili smo da prelazak s rada u lokalnom okruženju na okruženje temeljeno na oblaku stvara značajne prepreke korisnicima jer zahtijeva od njih da se odnose na visokotehnološka rješenja u drugačiji način. Cilj ovog projekta je upoznati djecu s okruženjem u oblaku na početku njihovog osnovnog školskog puta. U tom trenutku djeca nemaju razlikovati lokalno od sadržaja i usluga temeljenih na oblaku – za njih su ovo jednostavno alati za postizanje stvari. Prije se susretnu s uslugama temeljenim na oblaku, to je lakše da nauče kako komunicirati s njima.
Partneri će provesti širok spektar aktivnosti kako bi proveli visokokvalitetni, dobro zaokruženi projekt s ciljem razvoja obrazovnih sadržaja u računalstvu u oblaku za škole, koje će provoditi i koristiti partnerske organizacije i druge škole iz EU-a. Konkretnije, ovaj projekt ima za cilj razviti mrežno spremište materijala za računalstvo u oblaku za nastavnike koji nisu ICT-a koji će se koristiti u nastavi koja ne pripadaju ICT-u. Na taj će način pridonijeti popularizaciji računalstva u oblaku izvan ICT polja, što je prijeko potrebno ako želimo postići snažniju upotrebu računalstva u oblaku. Njegove blagodati moraju razumjeti i širi dijelovi društva, ne samo stručnjaci za ICT.
PROJEKT KA2
TRAJANJE 2019. – 2021.
LEARNING@SCHOOL THE 21ST CENTURY CHALLENGE – UČENJE U ŠKOLI – IZAZOV 21. STOLJEĆA
Ovim projektom želimo pridonijeti temi provjere valjanosti neformalnog učenja, jer to uključuje promicanje inovativnih rješenja za poboljšanje prepoznavanja provjere valjanosti kompetencija. Povezan je s transparentnošću i priznavanjem vještina i kvalifikacija, kao i s otvorenim obrazovanjem i inovativnim praksama u digitalnoj eri – dva cilja Erasmusa + za ovu godinu.
Za postizanje toga koristit ćemo tri teme:
IT alati i validacija, građanski angažman i kulturna baština.
Na europskoj se razini daje prioritet potpori obrazovanju i osposobljavanju
institucije kako bi se bavile digitalnim tehnologijama kako je utvrđeno u Europskom okviru za digitalno kompetentno obrazovanje i upotrebom SELFIE alata za samorefleksiju za opće obrazovanje koji planiramo koristiti u našem projektu.
CILJEVI PROJEKTA
– Otvoreno obrazovanje i inovativne prakse u digitalnoj eri (novi IT alati za provjeru neformalnog učenja)
– Građanski angažman (ilustrirani vodič)
– Provedba 3 kombinirane aktivnosti
PROJEKT KA1
EVALU8 (EVALUATE)
TRAJANJE 2018. – 2020.
Ovim projektom škola doprinosi realizaciji svoje vizije inovativne škole prilagođene učeničkim potrebama, čiji su učitelji kompetentni za pokretanje promjena u samoj školi i njenom okruženju. Budući se u nacionalnom obrazovnom sustavu promjene dešavaju sporo i ne odgovaraju dovoljno brzo na identificirane učeničke potrebe, škola ima potrebu inicirati aktivnosti koje će to ubrzati. Kao iskusni i uspješni korisnik Erasmus+ programa i eTwinninga, škola je dijelom modernizirala obrazovno okruženje dinamičnim i motivirajućim aktivnostima koje su ugrađene u školski kurikulum te podigla vidljivost na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Za aktivnosti neformalnog učenja te sve snažnije korištenje IKT-a u učenju i podučavanju nemamo razvijenu metodologiju adekvatnoga vrednovanja ishoda svih oblika učenja, a što želimo promijeniti ovim projektom.
Područje vrednovanja ishoda učenja stečene kroz sve oblike učenja identificiralo je konsenzusom učiteljsko vijeće, a temelji se na analizama i interpretaciji školske statistike.
Specifični ciljevi realizirat će se nakon osposobljavanja učitelja i vodstva škole, a definirani su :
– prepoznavati i vrednovati ishode učenja stečene kroz sve oblike učenja razvijenom metodologijom vrednovanja
– uvesti inovativne pedagoške modele (obrnuta učionica, gaming, hibridna nastava) i metode učenja i poučavanja uz korištenje IKT-a (istraživačka, projektna, problemska i izvanučionička nastava)
– koristiti suvremenu tehnologiju za izradu alata i vrednovati dio ishoda učenja u digitalnom obliku.
U projekt je uključeno 12 učitelja, školski knjižničar i ravnateljica, a odabir kandidata izvršen je prema ispitanoj motivaciji te jasno definiranim općim i specifičnim kriterijima.
Projektno upravljanje određeno je za ravnateljicu i učitelja engleskog jezika, a za svakoga od sudionika definirane su uloge i pojedinačna odgovornost u svim projektnim fazama.
Projekt ćemo provesti kroz sve tri aktivnosti mobilnosti, a prema rasporedu:
– aktivnost praćenja tuđega rada uključena su tri učitelja i ravnateljica, a kroz koju će sudionici upoznati obrazovne sustave i strategije vrednovanja Finske, Švedske, Engleske i Irske.
– poučavanje glazbe u Češkoj te engleskog jezika u Finskoj
– strukturirani tečajevi (ospoosbljavanje za primjenu inovativnih pedagoških modela i metoda rada) za učiteljicu matematike, dva učitelja hrvatskog jezika, četiri učitelja razredne nastave i knjižničara
Kroz projekt, škola će ostvariti sljedeće rezultate:
– razvijena školska metodologija za vrednovanje ishoda učenja svih oblika
– razvijen i primijenjen model učeničkog i portfolia škole
– uvedeni inovativni pedagoški modeli (“obrnuta učionica”, hibridna nastava, gaming) u nastavu i neformalne oblike učenja
– primijenjeni elementi igre, istraživanja, projektnog i izvanučioničkog učenja u školskom radu.
Sve projektne aktivnosti ugrađuju se u redovitu nastavu i neformalne oblike učenja te vrednuju po metodologiji i alatima razvijenima za vrednovanje svih oblika učenja. Ugrađene su u školski kurikulum te ga modificiraju u području vrednovanja, a čime osiguravamo projektnu održivost.
U nastavku pročitajte o iskustvima učiteljice glazbene kulture u projektu Evalu8
PROJEKT KA1
TRAJANJE – 2014. – 2016.
Više o projektu saznajte klikom na sliku.
PROJEKT KA2
TRAJANJE – 2014. – 2017.
Više o projektu saznajte klikom na sliku.
PROJEKT KA1
TRAJANJE – 2015. – 2017.
Više o projektu saznajte klikom na sliku.