« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ŠTO JE PRODUŽENI BORAVAK?
Boravak je više od pisanja zadaća i ponavljanja nastavnih sadržaja!
U našoj školi boravak je mjesto povezivanja i produbljivanja prijateljstava, mjesto na kojem se uči izvan okvira, mjesto na kojem se razmišlja svojom glavom, mjesto na kojem se istražuje i spoznaje svojim tempom, mjesto na kojem sami organiziramo aktivnosti kojima se u danu želimo baviti. Boravak je škola, a ipak je drugačiji od škole. U boravku učimo, ponavljamo i pišemo zadaću, ali i igramo se, družimo, sudjelujemo u radionicama, upoznajemo i isprobavamo nove stvari, učimo o umjetnosti, ljudima i sportu, o pravima svih živih bića... o svemu što nas zanima, smišljamo priče i pjesme, izvodimo igrokaze, pjevamo i plešemo.
PRODUŽENI BORAVAK?
Produženi boravak je neobvezan oblik odgojno-obrazovnog rada s učenicima 1.-4. razreda u školi, u pravilu nakon redovne nastave.
U produženom boravku izmjenjuju se ODMORI, VRIJEME ZA UČENJE, VJEŽBANJE I PONAVLJANJE te ORGANIZIRANO VRIJEME i SLOBODNO VRIJEME, a učenicima koji pohađaju produženi boravak, osigurana su tri obroka: doručak, ručak i užina.
U UGODNOM I POTICAJNOM ŠKOLSKOM OZRAČJU, IGRI I SURADNJI UČENICI:
U našoj školi produženi boravak organiziran je u dvije smjene: od 9:00 do 13:50 sati u jutarnjoj smjeni i od 11:15 do 16:15 sati u poslijepodnevnoj smjeni.
U PRODUŽENOM BORAVKU
uz svladavanje redovnog nastavnog programa organizirana su zanimljiva i kreativna poslijepodneva: kroz igru, druženje i stvaranje. Tu se izmjenjuju vrijeme za odmore, obroke, boravak i kretanje na zraku, vježbanje, vrijeme za razgovor, za igru, za druženje, za čitanje, za pričanje priča i stvaranje igrokaza, za likovne majstorije, za glazbu, za pisanje, za računanje, za radionice, projekte i za istraživanje, za održavanje higijene i učenje poštivanja pravila i prava svih pojedinaca.
Potiče se razvijanje prijateljskih odnosa, tolerancije, dogovaranje i pomaganje, komunikacija i sposobnost rješavanja problema bez sukoba.
Osim individualnog rada, važnu ulogu ima i suradnički rad: učenici međusobno jedni drugima pomažu, međusobno objašnjavaju zadatke na njima razumljiviji i pristupačniji način, uče pomagati i prihvaćati pomoć.
Družimo se u: školskom dvorištu, u školskoj dvorani, na školskom igralištu, u školskoj knjižnici, te istražujemo okolicu škole i naše mjesto.