2022-09-06 10:05:00 PRODUŽENI BORAVAK ŠTO JE PRODUŽENI BORAVAK? Boravak je više od pisanja zadaća i ponavljanja nastavnih sadržaja! U našoj školi boravak je mjesto povezivanja i produbljivanja prijateljstava, mjesto na kojem se uči izvan okvira, mjesto na kojem se razmišlja svojom glavom, mjesto na kojem se istražuje i spoznaje svojim tempom, mjesto na kojem sami organiziramo aktivnosti kojima se u danu želimo baviti. Boravak je škola, a ipak je drugačiji od škole. U boravku učimo, ponavljamo i pišemo zadaću, ali i igramo se, družimo, sudjelujemo u radionicama, upoznajemo i isprobavamo nove stvari, učimo o umjetnosti, ljudima i sportu, o pravima svih živih bića... o svemu što nas zanima, smišljamo priče i pjesme, izvodimo igrokaze, pjevamo i plešemo. PRODUŽENI BORAVAK? Produženi boravak je neobvezan oblik odgojno-obrazovnog rada s učenicima 1.-4. razreda u školi, u pravilu nakon redovne nastave. U produženom boravku izmjenjuju se ODMORI, VRIJEME ZA UČENJE, VJEŽBANJE I PONAVLJANJE te ORGANIZIRANO VRIJEME i SLOBODNO VRIJEME, a učenicima koji pohađaju produženi boravak, osigurana su tri obroka: doručak, ručak i užina. U UGODNOM I POTICAJNOM ŠKOLSKOM OZRAČJU, IGRI I SURADNJI UČENICI: kreativno koriste slobodno vrijeme sami planiraju dnevne aktivnosti uče kako redovito, odgovorno i samostalno učiti razvijaju individualne sposobnosti i interese uče vještine komunikacije, suradnje i pomaganja razvijaju pozitivnu sliku o sebi i drugima kritički promišljaju uče poštivati pravila i međusobno se uvažavati uče za životU našoj školi produženi boravak organiziran je u dvije smjene: od 9:00 do 13:50 sati u jutarnjoj smjeni i od 11:15 do 16:15 sati u poslijepodnevnoj smjeni. U PRODUŽENOM BORAVKU uz svladavanje redovnog nastavnog programa organizirana su zanimljiva i kreativna poslijepodneva: kroz igru, druženje i stvaranje. Tu se izmjenjuju vrijeme za odmore, obroke, boravak i kretanje na zraku, vježbanje, vrijeme za razgovor, za igru, za druženje, za čitanje, za pričanje priča i stvaranje igrokaza, za likovne majstorije, za glazbu, za pisanje, za računanje, za radionice, projekte i za istraživanje, za održavanje higijene i učenje poštivanja pravila i prava svih pojedinaca. Potiče se razvijanje prijateljskih odnosa, tolerancije, dogovaranje i pomaganje, komunikacija i sposobnost rješavanja problema bez sukoba. Osim individualnog rada, važnu ulogu ima i suradnički rad: učenici međusobno jedni drugima pomažu, međusobno objašnjavaju zadatke na njima razumljiviji i pristupačniji način, uče pomagati i prihvaćati pomoć. Družimo se u: školskom dvorištu, u školskoj dvorani, na školskom igralištu, u školskoj knjižnici, te istražujemo okolicu škole i naše mjesto. |
Osnovna škola Ludina |