2010-11-15 18:59:00

Školski kurikulum - OŠ Ludina

Završen je školski kurikulum OŠ Ludina, više možete saznati u nastavku.

Školski kurikulum Osnovne škole Ludina koncipiran je kao sveobuhvatno, kratkoročno i dugoročno planiranje, ustroj i vrednovanje procesa  učenja, te osim sadržaja, uključuje  metode i načine rada  koji se u školi primjenjuju. Sve navedeno obuhvaća i interaktivne odnose učenika, učitelja, roditelja te socijalne sredine  koji se na taj način povezuju  u postizanju jedinstvenog  cilja,  temeljenog na zajednički definiranim normama, stavovima i  vrijednostima koje želimo ugraditi u mlade ljude. Temelj kurikuluma je nastavni plan i program, s naglaskom na  izvannastavne i izvanučioničke sadržaje,  oblike, metode i sredstva odgoja i obrazovanja, a sve usmjereno  kvalitetnijoj organizaciji cjelokupnoga školskog suživota.

Kao takav, Školski kurikulum obuhvaća:

Plan izvođenja aktivnosti, programa i projekata  (izvanučionička nastava, škola u prirodi, ekskurzije i izleti, eko-projekti, kulturna i javna događanja, programi i projekti općeg odgojno-obrazovnog karaktera i sl.), Plan i program izborne nastave, dodatnog  i dopunskog  rada, Plan i program izvannastavnih aktivnosti, Plan i program izvanškolskih aktivnosti.

 

CILJEVI ŠKOLSKOG KURIKULUMA:

razvoj temeljnih znanja, vještina i umijeća, uz razvoj sposobnosti njihove primjene u svakodnevnim životnim situacijama i međusobnim odnosima, razvoj i poticanje socijalno-humanističke kompetencije, podižući samopouzdanje i samopoštovanje svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, promicanje poželjnih osobina i međusobnih odnosa temeljenih na dogovorenim vrijednostima i normama, usmjerenih  toleranciji, empatiji i kvalitetnom suživotu, očuvanje, njegovanje i zaštita nacionalnih i lokalnih prirodnih, povijesnih  i kulturnih vrijednosti, baštine i tradicije, uz razvoj poštovanja  i tolerancije za  različitosti multikulturalnog okruženja,  razvoj sposobnosti kritičkog mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, odgovornosti,  motivacije za rad te sposobnosti samostalnog učenja, kao temelja za razumijevanje potrebe i sposobnosti cjeloživotnog učenja,  upućivanje u ljudska prava, njihovo poštivanje i provođenje, razvijajući potrebne komunikacijske i socijalne vještine  na  svim  razinama i  životnoj dobi, razvoj samostalnog odlučivanja,  pronalaženja rješenja za sebe i za druge, prihvaćanja odgovornosti za učinjeno i neučinjeno, te osposobljenosti za život i rad u uvjetima stalnih promjena, razvoj svijesti i brige o osobnom zdravlju, ali i zdravlju okoline, ne ugrožavajući nikoga  svojom nepažnjom, nemarom ili postupanjem, poticanje suradnje, uključivanja i uvažavanja svih sudionika u realizaciji Kurikuluma (Općine,  udruga  i zainteresiranih građana), postizanjem bolje socijalne osjetljivosti omogućivši onima slabijega materijalnog statusa  ravnopravno uključivanje u aktivnosti, projekte i programe koji su im  inače nedostupni,  njegujući kulturu ponašanja, međusobnog ophođenja, odijevanja i općeg  uljuđenog izgleda i nastupa,  graditi temelj etičkog kodeksa kroz osobni primjer.

Ravnateljica:

Sonja Pribolšan - Pongračić

 

Školski kurikulum je trajno postavljen na podstranicama škole - O školi > Oglasna ploča > Školski kurikulum - OŠ Ludina.

Cijeli dokument možete pročitati i preuzeti u pdf formatu na linku - Priloženi dokumenti.


Osnovna škola Ludina