2012-09-17 18:53:00 Školski kurikul - OŠ Ludina Završen je školski kurikul OŠ Ludina, više možete saznati u nastavku
Školski kurikul Osnovne škole Ludina koncipiran je tako da u najvećoj mjeri podupire razvoj Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira, stavljajući u prvi plan ishode učenja.
Stoga je planiran na dvije razine, kao:
Kratkoročni plan koji uključuje: - Plan i program dodatnog i dopunskog rada, izvanučioničke nastave, kulturne i društvene djelatnosti škole te izvannanstavnih i izvanškolskih aktivnosti. Dugoročni plan koji uključuje: - Projekte i programe općeg odgojno-obrazovnog karaktera, - eko-inicijative, - poduzetničke programe, - programe europske mobilnosti, - programe cjeloživotnoga učenja i sl., te - Školske timove koji ih planiraju i dugoročno provode.
Kao takav, on obuhvaća: - ciljeve koji se određenim programom, aktivnošću ili projektom žele postići, - ustroj (način realizacije) i vrednovanje procesa učenja, stjecanja vještina, razvoja sposobnosti te pozitivnih navika i osobina, - sadržaje, metode, pristupe i načine rada koji se u školi primjenjuju.
Sve navedeno podrazumijeva interaktivni odnos učenika, učitelja, roditelja te socijalne sredine koja se na taj način povezuje u postizanju jedinstvenoga cilja. Osnove čine zajednički definirane norme, stavovi i vrijednosti koje želimo ugraditi u mlade ljude. Temelj kurikuluma je nastavni plan i program, s naglaskom na izvannastavne i izvanučioničke sadržaje, oblike, metode, postupke i sredstva odgoja i obrazovanja, a sve usmjereno kvalitetnijoj organizaciji cjelokupnoga školskog suživota.
CILJEVI ŠKOLSKOG KURIKULA: - razviti temeljna znanja, vještine, umijeća i sposobnosti te potaknuti njihovu primjenu u svakodnevnim životnim situacijama i međusobnim odnosima, - poticati razvoj socijalno-humanističkih kompetencija, podižući samopouzdanje i samopoštovanje svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, - promicati poželjne osobine i međusobne odnose, temeljene na dogovorenim vrijednostima i normama, toleranciji, empatiji i kvalitetnom suživotu, - čuvati, njegovati i zaštititi nacionalne i lokalne prirodne, povijesne i kulturne vrijednosti, baštinu i tradiciju, uz razvoj poštovanja i tolerancije za različitosti multikulturalnoga okruženja, - razviti kritičko mišljenje, stvaralačke sposobnosti, odgovornost, motivaciju za rad te sposobnost samostalnog učenja kao temelja cjeloživotnoga učenja, - upućivati u ljudska prava, njihovo poštivanje i provođenje, razvijajući potrebne komunikacijske i socijalne vještine na svim razinama i životnoj dobi, - razvijati samostalno odlučivanje, pronalaženjem rješenja za sebe i za druge, prihvaćanjem odgovornosti za učinjeno i neučinjeno te osposobljavati za život i rad u uvjetima stalnih promjena, - razviti svijest i brigu o osobnom zdravlju i zdravlju okoline, ne ugrožavajući nikoga svojom nepažnjom, nemarom ili postupanjem, - poticati suradnju, uključivanjem i uvažavanjem svih dionika na realizaciji Kurikula (Općine, Osnivača, udruga i zainteresiranih građana), uz postizanje socijalne osjetljivosti za one kojima obiteljski uvjetine dopuštaju ravnopravno uključivanje u aktivnosti, projekte ili programe, - njegovati kulturu ponašanja, međusobnog ophođenja, odijevanja i općeg uljuđenog izgleda i nastupa, - graditi temelj etičkoga kodeksa kroz osobni primjer. Ravnateljica: Sonja Pribolšan Pongračić
Cijeli dokument možete pročitati i preuzeti u pdf formatu na linku - Priloženi dokumenti. |
Osnovna škola Ludina |