« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Kako bismo očuvali mentalno zdravlje moramo se naučiti brinuti o sebi. U vrijeme pandemije proveli smo i previše vremena pred različitim ekranima te je 6.a razred prihvatio detoks izazov od računala. Učenici su osmislili za svaki dan u tjednu kako drugačije i kvalitetnije provesti vrijeme.
U sklopu radionica koje nas uče kako se brinuti o sebi razgovarali smo i o tome što su naši okidači. Koje nas radnje ili riječi dovode do ruba i na koji način se pokušati s njima nositi tj. kontrolirati svoje reakcije.
Zagledali smo se u sebe te pokušali definirati svoje dobre i manje dobre osobine. Učenicima je u pravilu bilo puno teže nabrojati pozitivne stvari o sebi što nam govori nešto o tome koje poruke šaljemo djeci. Zatim su učenici, dok smo sjedili u krug, nabrajali dobre osobine svojih prijatelja. Dobili su zadatak određeni broj dana zapisivati pohvale koje dobiju za to vrijeme, ali smo osvijestili i koliko je bitno nekome dati pohvalu i možda mu uljepšati dan.
Dio materijala preuzet je iz brošure Pokreni promjenu izdane od strane Foruma za slobodu odgoja.