preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ludina

Login
Naš logo

Raspored zvona

SELFIE 2021-2022

Tehnička podrška

TABLETI
 
Tableti u našoj školi

 
Upute za spajanje na mobilnu mrežu (za učenike koji imaju karticu) - Youtube video

 
Prezentacija o tabletima za roditeljski sastanak

Pretražite knjižnicu

 

MJERE OPREZA

Klikni na sliku za više informacija!

 

E-dnevnik

 

Prijavi zlostavljanje na internetu

 

Portal za škole

e-knjiznica.carnet.hr

Online enciklopedija

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

RASPORED SATI

JELOVNIK

PRIJEVOZ PUTNIKA

Školski kalendar

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sudjelovanje učitelja engleskog na konferenciji u Italiji
Autor: TOMISLAV PAVLOVIĆ, 17. 5. 2019.

Učitelj engleskog jezika i eTwinning ambasador Tomislav Pavlović sudjelovao je na Aktivnosti transnacionalne suradnje „Erasmus4ever Erasmus4future“ u Firenci prošloga tjedna.


Svrha sudjelovanja je uspostavljanje mreže prošlih korisnika programa Erasmus+ iz svih područja, kao i dijeljenje iskustva i pronalaženje načina na koje bi Erasmus Alumni (bivši korisnici programa) mogli pomoći novim korisnicima.

Prvoga dana konferencije oko 120 sudionika bilo je podijeljeno u skupine koje su raspravljale o ulozi Erasmus+ Alumnija u programu Erasmus+, ali i načinima na koji bivši korisnici programa mogu pridonijeti. Osim predstavljanja svojeg rada u nekoliko rečenica, skupina u čijem radu je sudjelovao došla je do zaključka da Erasmus+ Alumni mogu pomoći novim korisnicima programa na sljedeće načine:

  • Kao pomoć ili inspiracija eTwinning i Erasmus+ ambasadorima u održavanju Info-dana i radionica
  • Kao odabrane osobe od strane Nacionalnih agencija sudjelovali bi kao pomoć novim korisnicima projekata (ideje i provođenje)
  • Izradom novih promotivnih materijala može se potaknuti nove korisnike na uključivanje

Sljedeći dio rasprave odnosio se na oblike suradnje i komunikacije i regulative koju bi Erasmus+ Alumni mogli koristiti u radu. Doneseni su sljedeći zaključci:

  • Određeni oblik mrežne komunikacije u vidu portala, društvenih mreža ili aplikacija potrebne su za dobru komunikaciju među korisnicima
  • Dokumenti kao potpora radu Erasmus+ alumnija, a prema kojoj bi se moglo dalje raditi na nacionalnim dokumentima u svakoj zemlji trebaju biti usklađeni s nacionalnim zakonodavstvima i predstavljeni donositeljima odluka

Stavljen je naglasak na aktivno sudjelovanje učenika i mladih kao nositelja većine Erasmus+ programa.

Problemi koje Erasmus+ Alumni pokušavaju riješiti :

  • Pridonijeti diseminaciji Erasmusa+ i širenju mreže novih korisnika
  • Omogućiti umrežavanje i stvaranje novih inicijativa u postojećim programima
  • Pomoći razvoju novih programa u području obrazovanja s naglaskom na europskoj dimenziji i zajdništvu

Drugoga dana sudjelovanja, organizirane su posjete u različite ustanove. Zajedno s još pet kolega posjetio je osnovnu školu u centru Firence gdje su predstavljeni projekti OŠ Ludina. Tamo su učenici i djelatnici škole bili informirani o mogućnostima koje pruža Erasmus+ program, kao i s primjerima dobre prakse koji su predstavljali različiti Erasmus+ alumniji. Osim predstavljanja svojeg projekta, učenici i djelatnici škole potaknuti su na sudjelovanje u eTwinningu i Erasmusu+. Kulturoški dio programa obogaćen je odlaskom u Galleriu degli Uffizi, Chiostro di Santa Maria Novella, kao i koncertom Erasmus+ orkestra.

Trećega dana sudjelovanja, sudionici  su pozdravljeni od strane uvaženih gostiju s državne i europske razine. Opisane su dobre strane, dosadašnji rezultati, ali i planovi za budućnost u okviru inicijative Alumnija. Podijeljene su nagrade za Europsku jezičnu povelju.

Tijekom svih dana konferencije, organiziran je i štand Erasmus+ na Trgu Republike gdje su svi zainteresirani mogli dobiti informacije o programu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju